ReklamPPC reklam

"Yandex. Direct" in CTR nədir? Index CTR CTR

Onlar reklam demək - bu, çox gəlirli biznesdir. Lakin, bir çox başlayanlar ki, mübahisə edə bilər. Onların reklam büdcələri qəribə rəqəm daxil bumping, gözümüzün qarşısında əriyir: CTR. Bu ən mühüm amil CPM hesablanması alqoritmi daxil çıxır. nin CTR "Yandex. Direkt" və necə onunla dost olmaq nə anlamaq üçün cəhd edək. məsələ ekspertlərin fikrincə, qlobal. Bu amil Anlaşma bir reklam kampaniyası və daha çox pul pul bir çox qənaət edəcək.

"Yandex. Direkt" haqqında bir neçə söz

Internet - Sizin məhsul və ya xidmət tanıtımı üçün ən məşhur platformadır. Bu fəaliyyət haqqında özlərini məlumat istəyənlər və webmasters arasında qarşılıqlı təşkili ilə məhdudlaşır şirkətlər bir sıra ki, reklam üçün öz site təmin nəfərdir çalışır.

axtarış motorları bu iş böyük imkanlar. Bu xüsusi proqram yaradılması ilə məşğul olan şirkətlərdir. Hər hansı bir məlumat üçün axtarır zaman daim onları qarşı-qarşıya.

"Yandex. Direct" rusdilli internet ən məşhur reklam şirkətlərindən biridir. It eponymous axtarışı yaradan şirkət əsasında təşkil olunur. "Yandex. Direct" reklam və haqqinda sahibləri (webmasters) təmin edir. First özləri məlum etmək üçün bir şey pul sərf sonuncu öz sites təmin etmək üçün onların kiçik bir hissəsini alır.

Servis, onların bir-birinə məcburi, əlbəttə, prosesi tənzimləyir. O, daim reklam arasında balans saxlamaq və basın lazımdır. Əks halda, bu getmək və advertisers və webmasters edəcək. Və qonaqlar onun xidmətləri kifayət qədər keyfiyyətli deyil və başqa axtarış mühərriki getmək ki, hiss. İnternet - yüksək rəqabətli sahəsi. İndi müzakirə mövzusu elan nə anlamaq ki, məsələnin ürək bilərsiniz. Belə ki, CTR "Yandex. Direct" nədir?

qaydaları

Bu insanlar, reklam bir çox cəlb ki, başa düşmək lazımdır. Onlar eyni əsas ifadələr buna görə də bir-biri ilə rəqabət istifadə edin. Və hakim olaraq "Yandex. Direct" çıxış edir. Təhsil, şirkəti tərəfindən təşkil bəzi bu barədə məlumat, lakin kifayət qədər verir.

"Yandex" məqsədi - aktiv qazanmaq. Bu mümkün qədər almaq üçün hər reklamveren üçün imkan verir qaydaları yaradır. Məsələn, qiymət "Yandex. Direct" bir klik oxşar reklam fərqlənə bilər. "Hakim" Əgər ödemek nə qədər axtarır, və istehlakçı nəzərdən deyil. Bu reklam keçid insanlar üçün daha vacibdir.

Bu point anlamaq, onda anlamaq CTR nə "Yandex. Direkt" və bu büdcə necə təsir daha asan olacaq. Yenə şirkət elanları çirkin və ya ictimai maraq yaradılmışdır əgər, onu verməyə hazırıq nə qədər pul etməz. Onun fəaliyyətinin mənada hər bir az daha çox almaq üçün çalışır.

"Yandex. Direkt" in CTR nədir

texniki dəstək bu anlayış olduqca əlverişli təsvir. CTR (oranı basın) CTR banner və ya reklam göstəricisidir. dönüşüm və nümayişi sayı: hesablanması formula iki göstəricilər daxildir. CTR - onların arasında gizlidir. Ki, onu almaq üçün, siz nümayişi bölünür klik lazımdır. Lakin bütün belə sadə deyil.

İlk növbədə, "Yandex" dərhal bu rəqəmi hesab etməyib. hansı reklam qərar o proqnozlaşdırılan CTR ilk yönəlmişdir. "Yandex" məlumatlar alır kimi - heç bir həqiqətən anlayır. eyni texniki dəstək olduğunu nəzərə site karma (varsa) alaraq, oxşar reklam kampaniyaları orta performans diqqət izah etdi.

Real CTR yalnız nümayişi müəyyən sayda sonra baxılacaq başlayır. Məsələn, "Yandex. Direkt" klik başına ən azı 400 dəyəri olmaq üçün 2016-ci ildə olardım bu göstərici asılıdır. kiçik, daha bahalı reklam olacaq.

məntiq çeşidlənməsi reklam kontur

nin nümayiş etdirir nümunə baxaq necə CTR dərəcəsi - CTR. Siz və mən reklamveren iki. One 20 rubl ödəməyə hazırdır. hər bir müştəri fəaliyyət üçün, ikinci bu vəsaitlərin kədərlənirəm. O, 10 p qiyməti bildirib.

Onların kampaniyaları bir müddət axır. Nəticədə, "Yandex" ilk yüz nümayişi 5 klik qəbul olub. Onun CTR - 5%. ikinci reklamveren daha yaxşı onun kampaniyası keçirdi. Eyni yüz nümayişi O CTR qəbul - 15%. Maşallah!

Və eyni zamanda Yandex qazanılmış? 20x5 = 100R: ilk. İkinci: 10x15 = 150r. Bu sərfəli kimdir? Elanlar eyni məbləği göstərir, çünki hər kəs üçün aydındır. Amma daha iqtisadi, lakin çalışqan reklamveren ilə "Yandex" daha çox olur. Belə ki, baş, bu workaholic prioritet vermir özlərini axmaq. Və bonus kimi - klik başı aşağı dəyəri.

Bu, yalnız CTR büdcə təsir?

Advertisers daim "Yandex. Direct" üçün tənzimləmək üçün çalışırıq. öz iş başlamaq istəyənlər üçün təhsil inkişaf edir. bir nəticə əldə etmək üçün, və yandırmaq üçün, yeni məhsullar maraqlı ola başqalarının təcrübəsini öyrənmək lazımdır. Məsələn, bir müddət əvvəl o, "Yandex" və ayrı-ayrı banner, bütün kampaniyaya reaksiya verdi ki, aydın oldu. Bu reklam oluştururken istifadə kimi ekspert açar sözlər toplanmış necə müfəssəl təhlil edir.

Bundan əlavə, "Yandex" hər bir domen adı haqqında məlumat toplayır. Bu əlverişsiz olarsa, biz karma saytı 'danışmaq. " Buna görə də, bir klik qiyməti qaldırır, search results təsir göstərir. Yalnız eksperimental yolu bilərsiniz saytınız haqqında mənfi bir şey olub olmadığını, xüsusi məlumat əldə edin. Siz müxtəlif ünvana gedən iki eyni reklam yaratmaq lazımdır. Qiymət üçün, təklif olunan xidmət o, daha yaxşı münasibət var idi nə görəcəksiniz.

Necə CTR artırmaq üçün necə?

Mütəxəssislər bu məsələ ilə bağlı fikir var. Onların əksəriyyəti reklam vasitəsilə iş hesab edirəm ki meylli. bütün mümkün ipuçları toplamaq başlamaq üçün. Onların keyfiyyəti "Yandex" Sizin kampaniyası yoxlamaq zaman təhlil etməlidir. qiymət aşağı, açar sözlər, daha yaxşı. Bu ekspertlər praktikada tapmışdır.

CTR təkmilləşdirilməsi İkinci yeri reklam özü edir. əsas şərtləri adı və mətn olacaq. Bir kampanya yaratmaq zaman istinad olunmalıdır. "Yandex" sözü dəqiq baş reklam etmək arzusu kimi bu işarə anlayır. Bu əlavə, qeyri-hədəf nümayişi aradan qaldırır. Buna görə də, CTR azaltmaq deyil.

Words Stop

müəyyən sorğu reklam keçirmək deyil imkan verir ki, xidmət funksiyası var. Onlar: "stop sözləri" deyilir. Məsələn, palto reklam etmək istəyirəm. Əlbəttə ki, bu sözü ilə bütün sorğu hesablamaq və qəbul etməlidir. söz ifadələr tərcümə var zaman, diqqətlə onları oxuyun. və bir çox daha çox "bir kürk altında siyənək" üçün əmin var. onlar qadağan əgər belə sorğu, bütün kampaniya udorozhat bizim xal azaldır. reklam yaradılması əsas ifadələr işləmək üçün ən əhəmiyyətli zaman ki, var.

tamaşaçı seçimi

Həmçinin əhəmiyyətli bir nöqtə. "Yandex" əsas ifadələr yönəldilmişdir. Lakin, hər kəs kim sorğu mal və ya sifariş xidmətlər almaq üçün pul və ya gücü yazır. tamaşaçı bu hissəsi kəsilmiş olmalıdır. yaş var bu yeri, coğrafi üçün. Magadan Yalta gül satış üçün reklam seyr olan insanlar lazım deyil? Onlar onlara bir qəpik sərf edəcək, bu insanların ki, imkanı yoxdur. yenidən kimə yaxından baxmaq lazımdır, çünki sizin xidmətlər təklif edir. bu və doğru yola bir ehtimal alıcı bir portret olun. ciddi bir gəlir - Sonra "Yandex" bir böyük CTR, lakin kampaniya özü verəcək. Uğurlar!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 az.delachieve.com. Theme powered by WordPress.